سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آریان 4 داره کم کم میاد ...

ارسال‌کننده : مجید... در : 87/2/4 2:1 عصر

سلام دوستان ، این نامه رو آقای رجب پور برای شما هواداران گروه آریان نوشته است ...

"محسن رجب پور " مدیر شرکت ترانه شرقی و مدیر گروه آریان :
ضمن عرض سلام به همه هواداران گروه آریان ، هرچند خیلی دیره ولی سال نو همگی شما مبارک ، سالی سرشار از بهترین آرزوهارو داشته باشین .
از صبر و حوصله شما طرفداران گروه موسیقی آریان بسیار سپاسگذاریم ، از انتشار آخرین آلبوم گروه موسیقی آریان حدود 4 سال گذشته و همانطور که درجریان بودید بعد از کنسرتهای متعدد و لغو کنسرت تهران در مجموعه تنیس  باشگاه انقلاب، ما و گروه آریان تمامی تلاش خودمونو کردیم تا بتونیم انتظارات شما هواداران رو برآورده کنیم . بعد از چند سال کار مداوم و سخت همراه با ناملایماتی که در جریان هستید آریان موفق شده تا آلبوم 4 خودشو آماده کنه و مجوز انتشار این آلبوم گرفته شده و با تلاش مستمر در شرکت ترانه شرقی و مساعدت کلیه اعضای گروه آریان

شمارش معکوس برای انتشار این آلبوم در بازار موسیقی در شرکت ترانه شرقی آغاز شده .

امیدواریم با این آلبوم و هدیه ای که شرکت ترانه شرقی به هواداران آریان در این آلبوم داده جبران زمان طولانی برای انتشار این آلبوم رو کرده باشه .

مجدداً از صبر و حوصله شما عزیزان نهایت سپاس رو دارم ، اگر ناملایماتی رو از شرکت ترانه شرقی در این 2 سال گذشته دیده اید؛ همه نتیجه انتشار این آلبوم بوده که امیدواریم با شنیدن و دیدن این آلبوم حق رو بدین که تمام گفتارهای ما سرانجام خوب بودن این آلبوم بوده ...

برای همه شما آرزوی موفقیت دارم ، خبرهای بسیار خوبی داریم که بزودی منتشر می کنیم .

 پایگاه هوادراان گروه موسیقی آریان : با سپاس از آقای مجید روغنی(روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ترانه شرقی ) که این نامه را در اختیار ما قرار دادند تا در سایت برای شما هوادران عزیز منتشر نماییم .

در روز های آینده حتما منتظر اخبار تکمیلی باشید !
 خداحافظ فعلاً




کلمات کلیدی :