سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار جدیده جدیده جدیده جدیده ...

ارسال‌کننده : مجید... در : 87/3/2 12:54 عصر

سلام

 

 

آریانی ها و دوستان عزیز آلبوم 4 ( بی تو با تو) گروه آریان، 3روز دیگه میااااااااااااااااااااااااااد




کلمات کلیدی :

واقعاً که آریان ** بی تو نمیشه ولی با تو همیشه **

ارسال‌کننده : مجید... در : 87/2/21 2:38 عصر

سلام خدمت همه هوادارن گروه آریان :


این خبر رو ما از شرکت ترانه شرقی برای اولین بار برای شما منتشر کردیم


آلبوم چهارم گروه آریان با نام آریان 4  "بی تو با تو" اوایل خردادماه به بازار خواهد آمد .


این آلبوم شامل 14 قطعه صوتی و 4 قطعه تصویری است که در قالب های ( VCDو CD ) ، ( CD و DVD ) و نیز نوار کاست عرضه خواهد شد .


آهنگ مشترک گروه آریان و کریس دی برگ با نام "نوری تا ابدیت ..." نیز از قطعات صوتی و تصویری این آلبوم خواهد بود .


 


The Arian Band"s Fourth album; ARIAN IV : Without You, With You


will be released by end of May 2008.This album contains 14 audio tracks & 4 video clips which will be presented in 3 different packages; CD & VCD, CD & DVD and Cassette.


The Arian Band & Chris de Burgh"s joint song has been also included as an audio track and a video clip.


محسن رجب پور


مجید روغنی


شرکت ترانه شرقی


 


 


پیوست خبر : 


گروه موسیقی آریانبه زودی بازار موسیقی کشور، تکانی خواهد خورد. مطمئن باشید. آن طور که از خبرها برمی آید قرار است گروه موسیقی آریان که هواداران میلیونی در ایران و خارج از کشور دارد بر بلندای موسیقی ایران به پرواز دراید.


به گزارش مجله موسیقی ایرانیان و به تقل ازهمشهری ، آلبوم جدید گروه آریان، اوایل خردادماه به بازار بیاید. با توجه به فضای تبلیغاتی مناسب همخوانی با کریس دی برگ و حضور او در هفته اول خرداد ماه در ایران، زمینه برای انتشار آلبوم جدید آریان پس از چند سال بی خبری کاملا فراهم است. اعضای آریان و محسن رجب پور مدیر این گروه هم خوب می دانند که باید محصول متفاوت و ویژه ای را برای علاقه مندان موسیقی به ارمغان آورند که هم رضایت خاطر هواداران ویژه اش را فراهم آورد و هم اینکه پس از چند سال، به سبک خود، نوآوری های جدیدی را به نمایش بگذارد.


طبیعتا یکی از شگفتی های آلبوم جدید آریان، قطعه مشترک با کریس دی برگ خواهد بود که دوستداران ایرانی این خواننده محبوب ایرلندی، به شدت منتظر شنیدن آن هستند. البته آریانی ها، کلیپی هم با حضور کریس دی برگ ساخته اند که در قالب آلبوم تصویری گروه منتشر خواهد شد. همه شگفتی ها اما به کریس دی برگ محدود نمی شود. محسن رجب پور مدیر این گروه درباره این آلبوم می گوید:" به اعتقاد من، انتشار این آلبوم، یک اتفاق در تاریخ موسیقی پاپ ایران خواهد بود. ماجرای کریس دی برگ را که می دانید. علاوه بر این قطعه، آلبوم جدید آریان که با نام  بی تو با تو منتشر می شود، 14 قطعه دیگر هم در بر دارد که واقعا گزینش شده اند و از میان تعداد بسیار بیشتری از قطعات ضبط شده، انتخاب شده اند. در این آلبوم، چهار قطعه تصویری هم وجود دارد که سه قطعه آن ویدئوکلیپ های آریان است. کلیپ هایی با ایده های بسیار بدیع و جالب که نمونه اش را تاکنون ندیده اید."


آن طور که از صحبت های رجب پور برمی آید، یکی از کلیپ ها با توجه به ایده ای ساخته شده که اعضای گروه در کنسرت موفق شان در تالار وزارت کشور، اجرا کردند. آنها در این کسنرت لباس های خلبان ها و مهمانداران را بر تن کرده بودند و این کلیپ هم در یک هواپیما ساخته شده است که لحظات بسیار مفرح و تصاویر جذابی دارد. از سه کلیپ آلبوم بی تو، با تو سخن گفتیم اما از چهارمی چیزی نگفتیم. بهتر است از زبان خود رجب پور در این باره بشنویم:" قطعه تصویری چهارم آلبوم آریان، یک ویدئوی 45 دقیقه ای است که به اجراهای قدیمی آریان به ویژه به کنسرت های مختلف این گروه در اروپا و امریکا اختصاص دارد. در این ویدئو، اعضای گروه، مروری کلی بر تاریخ آریان دارند و خاطرات خود را همراه با تصاویر ویدیویی کنسرت ها به زبان می‌آورند."


علی پهلوان خواننده، آهنگساز و ترانه سرای گروه درباره این مجموعه جامع و کامل می‌گوید:" می‌خواهیم این مجموعه تا یک سال، با از دستگاه پخش دوستداران آریان خارج نشود."

دوستدار هیشگی شما و آریان...مجید قاسم نژاد بایی   




کلمات کلیدی :

جدیده و از وبلاگ یکی از عزیزان گرفته شده

ارسال‌کننده : مجید... در : 87/2/11 9:40 صبح

در جلسه ی امتحان عشق
من مانده ام و یک برگه ی سفید !
یک دنیا حرف نا گفتنی
و یک بغل تنهایی و دلتنگی ...
درد دل من در این کاغذ

 کوچک جا نمی شود !
در این سکوت بغض آلود
قطره کوچکی هوس

 سرسره بازی می کند !
و برگه ی سفیدم
عاشقانه قطره را به آغوش می کشد !
عشق تو نوشتنی نیست
در برگه ام ، کنار آن قطره
یک قلب کوچک می کشم !
وقت تمام است .
برگه ها بالا ...

     www.stablebeliefs.parsiblog.com                         

 




کلمات کلیدی :

این اخبار جدیده ... تازه به هواداران رسیده

ارسال‌کننده : مجید... در : 87/2/7 10:18 صبح

تاریخ انتشار آریان IV

سلام


من طی 2 روز گذشته در رابطه با گفته های آقای رجب پور با هواداران آریان مطالبی و شنیدم و دیدم و همچنین در خبرگزاری های ایرنا ، تایمز ، آسویشیتد پرس ، ایسنا ، اعتماد ملی و ... مطلبی و دیدم در رابطه با حضور کریس دی برگ ... ، لازم دیدم یکسری مطالبی و بازگو کنم تا شفافیت این جریانات برای شما دوستان بهتر قابل درک باشه ، اول از همه در رابطه با تاریخ انتشار آلبوم 4 بگم که ما قرار بود هفته اول اردیبهشت آلبوم رو منتشر کنیم ، اما دست نگه داشتیم و انتشار آلبوم و گذاشتیم به هفته های آخر اردیبهشت که مصادف میشه با 2 خبر مهم که بزودی اونهارو منتشر می کنیم ، اما بعضی از دوستان از خودشون تاریخ هایی و اعلام میکنن که خیلی عجیبه !

                                              

مثلاً روز تولد علی پهلوان ! یا در بعضی جاها دیدم نوشتن روز تولد آقای رچب پور ( 3 اردیبهشت ! ) ، هیپکدوم از این مطالب صحت نداره و جالب اینکه روز تولد آقای رجب پور 31 اردیبهشته !

همه کارهای آلبوم تموم شده و ما بقول آقای رجب پور شمارش معکوس و آغاز کردیم .
فقط میتونم بگم با 3 آلبوم دیگه بسیار فرق داره! و جبران این زمان طولانی و پاسخ این صبر و انتظار شمارو خیلی خوب میده !


هیچ منبعی بجز شرکت ترانه شرقی از روز و تاریخ انتشار آلبوم آگاه نیست و کلیه تاریخ هایی که اعلام میشه فاقد اعتبارن .


اما در مورد کریس دی برگ ، توی خبرگزاریها امروز نوشتن که کریس دی برگ خرداد ماه کنسرت داره !!!
کریس دی برگ قراره بهار امسال به ایران بیاد تا از ایران دیدن کنه و در رابطه با کنسرت تابستان سال جاری مذاکره کنه .


یه خواهشی و از همه هوادارن آریان دارم ، بیایین تا روز انتشار آلبوم 4 آریان همه حاشیه هایی که ممکنه برای آریان در این چند روز باقیمانده به انتشار آلبوم ممکنه رخ بده و از بین ببریم ، اطلاع رسانی درست کنیم تا آریان وارد حاشیه نشه و در یک جو مثبت آلبوم 4 بیرون بیاد ...


مطمئن باشین ما اول به شما آریانیها خبر میدیم بعد به خبرگزاریها !!!
پس هیچ خبری رو بجز اخباری که شرکت ترانه شرقی منتشر میکنه باور نکنید و منتظر باشین ، دیگه چیزی نمونده ...


از همگی سپاسگذارم
مجید روغنی
شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی

نوشته شده توسط :  دوستدار شما  مجید قاسم نژاد بایی


کلمات کلیدی :

آریان 4 داره کم کم میاد ...

ارسال‌کننده : مجید... در : 87/2/4 2:1 عصر

سلام دوستان ، این نامه رو آقای رجب پور برای شما هواداران گروه آریان نوشته است ...

"محسن رجب پور " مدیر شرکت ترانه شرقی و مدیر گروه آریان :
ضمن عرض سلام به همه هواداران گروه آریان ، هرچند خیلی دیره ولی سال نو همگی شما مبارک ، سالی سرشار از بهترین آرزوهارو داشته باشین .
از صبر و حوصله شما طرفداران گروه موسیقی آریان بسیار سپاسگذاریم ، از انتشار آخرین آلبوم گروه موسیقی آریان حدود 4 سال گذشته و همانطور که درجریان بودید بعد از کنسرتهای متعدد و لغو کنسرت تهران در مجموعه تنیس  باشگاه انقلاب، ما و گروه آریان تمامی تلاش خودمونو کردیم تا بتونیم انتظارات شما هواداران رو برآورده کنیم . بعد از چند سال کار مداوم و سخت همراه با ناملایماتی که در جریان هستید آریان موفق شده تا آلبوم 4 خودشو آماده کنه و مجوز انتشار این آلبوم گرفته شده و با تلاش مستمر در شرکت ترانه شرقی و مساعدت کلیه اعضای گروه آریان

شمارش معکوس برای انتشار این آلبوم در بازار موسیقی در شرکت ترانه شرقی آغاز شده .

امیدواریم با این آلبوم و هدیه ای که شرکت ترانه شرقی به هواداران آریان در این آلبوم داده جبران زمان طولانی برای انتشار این آلبوم رو کرده باشه .

مجدداً از صبر و حوصله شما عزیزان نهایت سپاس رو دارم ، اگر ناملایماتی رو از شرکت ترانه شرقی در این 2 سال گذشته دیده اید؛ همه نتیجه انتشار این آلبوم بوده که امیدواریم با شنیدن و دیدن این آلبوم حق رو بدین که تمام گفتارهای ما سرانجام خوب بودن این آلبوم بوده ...

برای همه شما آرزوی موفقیت دارم ، خبرهای بسیار خوبی داریم که بزودی منتشر می کنیم .

 پایگاه هوادراان گروه موسیقی آریان : با سپاس از آقای مجید روغنی(روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ترانه شرقی ) که این نامه را در اختیار ما قرار دادند تا در سایت برای شما هوادران عزیز منتشر نماییم .

در روز های آینده حتما منتظر اخبار تکمیلی باشید !
 خداحافظ فعلاً




کلمات کلیدی :